Grote wijzigingen met ingang van 2024

  1. Met ingang van januari 2024 bereiden wij iedere maandag minder verschillende soorten gerechten. Dat doen we omdat het aantal bestellingen op maandagen de afgelopen tien jaar sterk is afgenomen. Dat is tien jaar geleden onder de vorige eigenaar al begonnen. Wij willen voor u verse gerechten bereiden. Omdat de verkoop op maandag tegenvalt, moeten wij daardoor teveel weggooien. Houd onze website in de gaten voor veranderingen op dit gebied.
  2. Wij stoppen op korte termijn in zijn geheel met gerechten gebaseerd op ossenhaas en garnalen. De inkoopprijs voor die gerechten zijn dermate gestegen, dat wij het niet verantwoord vinden dit door te berekenen. De kosten zouden voor u astronomisch groeien.
    Op=op. Binnen afzienbare tijd dus van de menukaart. Wij hopen dat u daar begrip voor kunt opbrengen. Op klachten hierover kunnen wij niet reageren, want de situatie verandert zo goed als zeker niet
  3. De populariteit van Chinese- en Indische rijsttafels is dermate gedaald, dat wij hebben besloten deze allemaal te vervangen door nog maar een soort rijsttafel. Zie de bestelkaart op de website.

Klachtenafhandeling

Natuurlijk krijgen ook wij wel eens klachten. Smaak is altijd persoonlijk en soms gaat er ook wel eens iets fout. Wij hebben er zeker begrip voor, dat u eten wilt ontvangen naar uw wens. Bij op normale wijze bij ons ingediende klachten zoeken wij dan ook samen met u naar een oplossing, maar publieke klachten via social media vinden wij onacceptabel en zullen wij dan ook niet behandelen.
Bevalt u iets niet, meld dat dan rechtstreeks bij ons. Via mail, via whatsapp of op een rustige wijze aan de afhaalbalie.

Wachten op eten aan de afhaalbalie:

Telefonische bestellingen krijgen ook in 2024 altijd voorgang

De wachttijd voor afhalen aan de balie zonder telefonisch bestellen kan daardoor wel oplopen. Een grote kans op meer dan drie kwartier of zelfs meer.

Bij een telefonische bestelling gaat het veel sneller omdat wij dan de tijd hebben een en ander voor te bereiden.
Klachten over te lang wachten zonder telefonisch bestellen, kunnen wij dan ook niet in behandeling nemen..

Wij kunnen per 10-15 minuten maximaal 2 tot 3 gerechten gereed maken. Wij adviseren dan ook om zo vroeg mogelijk te bestellen en het gewenste tijdstip te bevestigen.